دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 4:51 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 59
نویسنده پیام
showerdrain آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضویت: 30 /6 /1400


قیمت گاتر بر چه اساس مشخص می شود ؟
قیمت گاتر

قیمت گاترها با توجه به عوامل زیادی متفاوت می باشد. میزان مقاومت گاتر در برابر فشار یکی از مهمترین عوامل در تاثیر قیمت گاتر می باشد. در صورتیکه قصد خرید گاتر بصورت سفارشی یا پیش ساخته را داشته باشید در قیمت آن تاثیر زیادی خواهد داشت.

گاترها یا کانال های پیش ساخته به جهت جمع آوری آب های سطحی که روی زمین قرار می گیرند به کار می روند و برای جمع آوری آب های سطحی استفاده می شوند که کاربردهای بسیار زیادی دارند به عنوان مثال در محوطه استخرها، زیر دوش ها، پارکینگها، رمپ پارکینگ، محوطه های صنعتی، آشپزخانه های صنعتی و … کاربرد دارند.

گاتر در لغت به معنی کانال آب یا ناودان است و در علم مهندسی به انواع کانال پیش ساخته ، آبرو، ناودان یا جوی آب گفته می شود که برای جمع آوری و زهکشی آبهای سطحی در فضاهای مختلف استفاده می شوند. ناودان یا همان گاتر با توجه به نوع کاربری آن در ابعاد مختلف و با جنس ها و طرحهای متنوع تولید می شود.گاتر فلزی معمولا در فضاهای مختلف با تردد خودرو مانند داخل پارکینگ،رمپ پارکینگ،محوطه کارخانجات و حاشیه خیابان های شهری استفاده میشود.

از نوع فلزی همچنین در فضاهای صنعتی مانند سالن رستوران، سالن تولید کارخانجات، موتورخانه ها و آشپزخانه صنعتی استفاده می شود. این نوع ناودان شامل نوع چدنی، گالوانیزه و استیل است.نوع پلاستیکی در محیط هایی با تردد عابر پیاده مانند سرویسها، تراس و بام، روف گاردن،حیاط،دور استخر و زیر دوشها و … استفاده میشود. ناودان پلاستیکی شامل انواع پی وی سی ، پلی آمید ، پلی پروپیلن و ای بی اس میباشد که در طرح های مختلف و با ابعاد متنوع تولید میشود.

لینک منبع : https://zoomlink.ir/%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

امضای کاربر : شرکت درین صنعت ابنیه تولید کننده انواع کفشور، کفشور خطی ، کفشور استیل و گاتر می باشد.
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 09:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :