دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 4:13 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 203
نویسنده پیام
hkermani99 آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضویت: 7 /1 /1399


تور مشهد چگونه است؟
آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری ندا بال آسمان، تور مشهد برگزار می کند.
شهر مشهد یکی از شلوغ ترین شهرهای ایران است که سالیانه گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی به آن سفر می کنند. اگر شما قصد دارید از تور های گردشگری مجموعه ندا بال آسمان استفاده کنید می توانید هتل مد نظر خود را در سایت انتخاب کرده و شرایط هتل ها و محل اقامت خود را بررسی و ارزیابی کنید.
هتل های بسیار معروف و فوق العاده ای در مشهد وجود دارد که میتوانید آن ها را در تور مشهد ندا بال آسمان برای خود انتخاب کنید تا سفری دلچسب و بی نظیر به همراه خانواده یا دوستان خود داشته باشید.
برخی هتل های مشهد عبارتند از هتل درویشی، هتل هما، هتل پردیسان، هتل بین المللی قصر، هتل بین المللی قصر طلایی.
این هتل ها بسیار مجلل و نسبتا گران قیمت هستند. اگر مایلید سفر کم هزینه تری داشته باشید میتوانید از هتل های سروش و پارمیدا و خانه سبز که هتل های خوب اما کم هزینه می باشند استفاده کنید.
اگر ترجیح می دهید در آپارتمان اقامت داشته باشید، هتل اسپینو و هتل پارسیان توریستی توس گزینه های خوبی برای شما هستند. اما لازم به ذکر است که قیمت آنها به اندازه هتل های سه ستاره است.
آژانس ندا بال آسمان همچنین به شما عزیزان توصیه می کند از شهرستان شاندیز در نزدیکی شهر دیدن کنید که دارای رودخانه های زیبا است و مکان دیدنی آن بسیار ارزشمند است. همچنین می توانید از فروشگاه های شاندیز صنایع دستی مانند وسایل سفالی، گلیم و لباس های خز سنتی را خریداری کنید. مکان دیگری که نباید در طول سفر خود به مشهد از دست بدهید، طرقبه است که در 15 کیلومتری شهر واقع شده است. این منطقه باستانی دیدنی و جذاب با آب و هوای مطبوع و مطبوع است.

پنجشنبه 07 فروردین 1399 - 23:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :