دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:15 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 54
نویسنده پیام
fns4565 آفلاین


ارسال‌ها : 10
عضویت: 19 /1 /1395
محل زندگی: mashhad

تشکر شده : 2
شکست سخت سامسونگ از اپل + بنچمارک
مقایسه نتایج بنچمارک آیفون‌های جدید با رقبای اندرویدی؛شکست سخت سامسونگ از اپل + بنچمارک
چند روز از معرفی محصولات جدید اپل گذشته است و حال زمان آن رسیده تا 3 گوشی جدید این کمپانی آمریکایی یعنی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس از لحاظ قدرت با سایر رقبا به خصوص پرچمداران سامسونگ مقایسه شوند.
به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، نتایج تست بنچمارک GeekBench آیفون‌های جدید چند روز پیش منتشر شد. این نتایج را با نتیجه تست‌ آیفون‌های سال‌های گذشته و پرچمداران اندرویدی از جمله گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مقایسه خواهیم کرد تا ببینیم اولین محصولات اپل مجهز به چیپست اپل A11 تا چه اندازه نسبت به نسل‌های قبلی و پرچمداران کمپانی‌های دیگر قوی هستند.
تصاویر مربوط به نتایج بنچمارک آیفون 8، 8 پلاس و ایکس و همچنین امتیازات بنچمارک برترین پرچمداران اندرویدی را در تصاویر زیر مشاهده نمایید:
-
-
-
همانطور که می‌بینید در بخش در هر دو بخش تک هسته و چند هسته‌ای محصولات جدید اپل عملکرد بسیار بهتری نسبت به رقبای اندرویدی خود دارند. گلکسی اس 8 با چیپست 10 نانومتری اگزینوس 8895 در بخش چند هسته ای امتیاز 6494 را کسب نموده این در حالی است که آیفون‌های جدید اپل امتیازی بالای 9880 را در این تست کسب کرده‌اند. در بخش تک هسته ای نیز آیفون های جدید 2 برابر گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس امتیاز بالاتری به دست آورده اند که این حکایت از قدرت چیپست جدید اپل دارد.آیفون‌های سال 2017 اپل در مقایسه با پرچمداران سال‌های گذشته این کمپانی نیز جهش زیادی داشته‌اند. همانطور که در تصاویر مشخص است در بخش چند هسته ای آیفون 8 تقریبا 2 برابر امتیاز بالاتری نسبت به آیفون 7 و و 7 پلاس کسب کرده است.

امضای کاربر : تو را مرور می کنم به تکرار؛
تا خاموشی ام، نشان از فراموشی ام نباشد ...
پنجشنبه 06 مهر 1396 - 09:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :